YOU SAID:
Yuji Uekawa redesigned the characters for their transition to 3D, and features were added to take advantage of the Dreamcast hardware. Sega announced the game in August 1998
INTO JAPANESE
上川裕治は3Dに移行するためにキャラクターを再設計し、ドリームキャストのハードウェアを活用するために機能が追加されました。セガは1998年8月にゲームを発表しました
BACK INTO ENGLISH
Yuji Kamikawa redesigned his character to move to 3D, and features were added to take advantage of Dreamcast's hardware. Sega announced the game in August 1998
INTO JAPANESE
上川雄治はキャラクターを3Dに再設計し、ドリームキャストのハードウェアを活用する機能を追加しました。セガは1998年8月にゲームを発表しました
BACK INTO ENGLISH
Yuji Kamikawa redesigned his character to 3D and added the feature to take advantage of Dreamcast hardware. Sega announced the game in August 1998
INTO JAPANESE
上川雄治はキャラクターを3Dに再設計し、ドリームキャストのハードウェアを活用する機能を追加しました。セガは1998年8月にゲームを発表しました
BACK INTO ENGLISH
Yuji Kamikawa redesigned his character to 3D and added the feature to take advantage of Dreamcast hardware. Sega announced the game in August 1998
That's deep, man.