Translated Labs

YOU SAID:

This Suspense boundary received an update before it finished hydrating. This caused the boundary to switch to client rendering. The usual way to fix this is to wrap the original update in startTransition.

INTO JAPANESE

このサスペンス境界は、ハイドレーションが完了する前に更新を受け取りました。これにより、境界がクライアント レンダリングに切り替わりました。これを修正する通常の方法は、元の更新を startTransition でラップすることです。

BACK INTO ENGLISH

This suspense boundary received an update before hydration was complete, which caused the boundary to switch to client rendering. The usual way to fix this is to wrap the original update in a startTransition.

INTO JAPANESE

このサスペンス境界は、ハイドレーションが完了する前に更新を受け取ったため、境界がクライアント レンダリングに切り替わりました。これを修正する通常の方法は、元の更新を startTransition でラップすることです。

BACK INTO ENGLISH

This suspense boundary received an update before hydration was complete, causing the boundary to switch to client rendering. The usual way to fix this is to wrap the original update in a startTransition.

INTO JAPANESE

このサスペンス境界は、ハイドレーションが完了する前に更新を受け取ったため、境界がクライアント レンダリングに切り替わりました。これを修正する通常の方法は、元の更新を startTransition でラップすることです。

BACK INTO ENGLISH

This suspense boundary received an update before hydration was complete, causing the boundary to switch to client rendering. The usual way to fix this is to wrap the original update in a startTransition.

Equilibrium found!

That didn't even make that much sense in English.

HOT PARTIES

27
votes
8d ago

You may want to crash these parties too

1
votes
15Jun14
1
votes
22Jun14
1
votes