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YOU SAID:

The reason why the sprint button is bad is because Toontown has existed for 18 years without it. It just makes the game easier and more casual. Why would that be a good thing? Why is casualization of video games seen as an automatic plus in your eyes?

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スプリント ボタンが悪いのは、トゥーンタウンが 18 年間スプリント ボタンなしで存在しているからです。ゲームがより簡単でカジュアルになります。なぜそれは良いことでしょうか?ビデオゲームのカジュアル化が自動的にプラスに見えるのはなぜですか?

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The sprint button is bad because Toontown has existed without a sprint button for 18 years. It makes the game easier and more casual. why would that be a good thing? Why does video game casualization automatically look positive?

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トゥーンタウンは18年間スプリントボタンなしで存在していたので、スプリントボタンは悪い.ゲームをより簡単に、よりカジュアルにします。なぜそれは良いことでしょうか?ビデオゲームのカジュアル化が自動的にポジティブに見えるのはなぜですか?

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Toontown has existed without a sprint button for 18 years, so the sprint button is bad.It makes the game easier and more casual. why would that be a good thing? Why does video game casualization automatically look positive?

INTO JAPANESE

トゥーンタウンは 18 年間スプリント ボタンなしで存在していたので、スプリント ボタンは悪いです。ゲームがより簡単でカジュアルになります。なぜそれは良いことでしょうか?ビデオゲームのカジュアル化が自動的にポジティブに見えるのはなぜですか?

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Toontown has existed without a sprint button for 18 years, so the sprint button is bad. It makes the game easier and more casual. why would that be a good thing? Why does video game casualization automatically look positive?

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トゥーンタウンは18年間スプリントボタンなしで生きてきたので、スプリントボタンはダメです。ゲームをより簡単に、よりカジュアルにします。なぜそれは良いことでしょうか?ビデオゲームのカジュアル化が自動的にポジティブに見えるのはなぜですか?

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Toontown has lived without a sprint button for 18 years, so no sprint button. Make the game easier and more casual. why would that be a good thing? Why does video game casualization automatically look positive?

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トゥーンタウンは 18 年間、スプリント ボタンなしで生きてきたので、スプリント ボタンはありません。ゲームをより簡単に、よりカジュアルに。なぜそれは良いことでしょうか?ビデオゲームのカジュアル化が自動的にポジティブに見えるのはなぜですか?

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Toontown has lived without a sprint button for 18 years, so there is no sprint button. Make your game easier and more casual. why would that be a good thing? Why does video game casualization automatically look positive?

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トゥーンタウンは 18 年間、スプリント ボタンなしで生きてきたので、スプリント ボタンはありません。ゲームをより簡単に、よりカジュアルに。なぜそれは良いことでしょうか?ビデオゲームのカジュアル化が自動的にポジティブに見えるのはなぜですか?

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Toontown has lived without a sprint button for 18 years, so there is no sprint button. Make your game easier and more casual. why would that be a good thing? Why does video game casualization automatically look positive?

Equilibrium found!

Come on, you can do better than that.

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