YOU SAID:
Mulvey posits that gender power asymmetry is a controlling force in cinema and constructed for the pleasure of the male viewer, which is deeply rooted in patriarchal ideologies and discourses
INTO JAPANESE
マルヴェイは、男女の力の非対称性が映画を支配する力であり、家父長制のイデオロギーや言説に深く根ざした男性視聴者の喜びのために構築されていると主張しています。
BACK INTO ENGLISH
Mulvey argues that the gender power asymmetry is the dominant force in the film, built for the pleasure of male viewers deeply rooted in patriarchal ideologies and discourses.
INTO JAPANESE
マルヴェイは、家父長制のイデオロギーや言説に深く根ざした男性視聴者を楽しませるために作られた、ジェンダーの力の非対称性が映画の支配的な力であると主張しています。
BACK INTO ENGLISH
Mulvey argues that gender power asymmetry is the dominant force in the film, made to entertain male viewers deeply rooted in patriarchal ideologies and discourses.
INTO JAPANESE
マルヴェイは、家父長制のイデオロギーや言説に深く根ざした男性視聴者を楽しませるために作られた、ジェンダーの力の非対称性が映画の支配的な力であると主張しています。
BACK INTO ENGLISH
Mulvey argues that gender power asymmetry is the dominant force in the film, made to entertain male viewers deeply rooted in patriarchal ideologies and discourses.
Come on, you can do better than that.