Translated Labs

YOU SAID:

Jake starts his Greenwood lesson by breaking down his work on "Paranoid Android" from the band's 1997 release, OK Computer. It's a great demonstration of how well Greenwood can craft a creative and melodic line that will sit comfortably within the song, without dominating the mix or demanding too much attention.

INTO JAPANESE

Jakeは1997年のバンド「OK Computer」から「Paranoid Android」に関する彼の作品を解読し、Greenwoodのレッスンを開始します。それは、ミックスを支配したり、あまりにも多くの注意を要求したりすることなく、グリーンウッドが創造的でメロディーなラインをいかにうまく作り上げるかを示す大きなデモンストレーションです。

BACK INTO ENGLISH

Jake deciphers his work on "Paranoid Android" from the 1997 band "OK Computer" and starts greenwood lessons. It does not dominate the mix or request too much attention, How can Greenwood create creative and melody lines?

INTO JAPANESE

Jakeは1997年のバンド "OK Computer"から "Paranoid Android"の作品を解読し、グリーンウッドのレッスンを開始します。ミックスを支配したり、あまりにも多くの注意を要求したりすることはありません。グリーンウッドはどのようにクリエイティブなメロディーラインを作成できますか?

BACK INTO ENGLISH

Jake deciphers the work of "Paranoid Android" from the 1997 band "OK Computer" and starts a greenwood lesson. It does not rule the mix, nor demands too much attention. How does Greenwood make a creative melody line

INTO JAPANESE

ジェイクを「OK コンピューター」1997 バンドから"パラノイアのアンドロイド"の仕事を解読しグリーンウッド レッスンを開始。それは、ミックスを除外しないもあまりにも多くの注意を要求します。グリーンウッドはどのように創造的なメロディ ラインを作る

BACK INTO ENGLISH

Jake and crack work of "paranoid Android" from "OK computer" 1997, Greenwood lesson to start. It excludes the remix and a request nor too much attention. How to make creative melody Greenwood

INTO JAPANESE

ジェイクと "狂ったAndroid"を "OK computer" 1997年のGreenwoodレッスンから始める。リミックスやリクエスト、あまりにも注意を払わない。創造的なメロディーを作る方法グリーンウッド

BACK INTO ENGLISH

Jake and "crazy Android" "OK computer" Start with 1997 Greenwood lesson. Remixes and requests, do not pay too much attention. How to make a creative melody Greenwood

INTO JAPANESE

ジェイクと「クレイジーアンドロイド」「OKコンピュータ」1997年のグリーンウッドレッスンから始める。リミックスとリクエストはあまり注意を払わない。創造的なメロディーを作る方法グリーンウッド

BACK INTO ENGLISH

Jake and "Crazy Android" "OK Computer" Start from the 1997 Greenwood Lesson. Remixes and requests do not pay much attention. How to make a creative melody Greenwood

INTO JAPANESE

ジェイクと「クレイジーアンドロイド」「OKコンピュータ」1997年のグリーンウッドレッスンから始まります。リミックスとリクエストはあまり注意を払わない。創造的なメロディーを作る方法グリーンウッド

BACK INTO ENGLISH

Jake and "Crazy Android" "OK Computer" It starts from 1997 Greenwood Lesson. Remixes and requests do not pay much attention. How to make a creative melody Greenwood

INTO JAPANESE

ジェイクと「狂ったアンドロイド」「OK コンピューター」それは 1997 グリーンウッド レッスンから始まります。リミックスと要求は、多くの注意を払っていません。グリーンウッドの創造的なメロディーを作る方法

BACK INTO ENGLISH

Jake and "Crazy Android" "OK Computer" It starts with 1997 Greenwood Lesson. Remixes and demands are not paying much attention. How to make Greenwood's creative melody

INTO JAPANESE

ジェイクと「クレイジーアンドロイド」「OKコンピュータ」1997年のグリーンウッドレッスンから始まります。リミックスと要求はあまり注目されていない。グリーンウッドの創造的なメロディーを作る方法

BACK INTO ENGLISH

Jake and "Crazy Android" "OK Computer" It starts from 1997 Greenwood Lesson. Remixes and demands have not received much attention. How to make Greenwood's creative melody

INTO JAPANESE

ジェイクと「クレイジーアンドロイド」「OKコンピュータ」1997年のグリーンウッドレッスンから始まります。リミックスや要求はあまり注目されていない。グリーンウッドの創造的なメロディーを作る方法

BACK INTO ENGLISH

Jake and "Crazy Android" "OK Computer" It starts from 1997 Greenwood Lesson. Remixes and demands have not received much attention. How to make Greenwood's creative melody

Equilibrium found!

That didn't even make that much sense in English.

HOT PARTIES

You may want to crash these parties too

1
votes
20Aug09
1
votes
20Aug09
1
votes
20Aug09
1
votes
20Aug09
2
votes
20Aug09
1
votes
20Aug09
1
votes