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YOU SAID:

I would like to, but I have no idea how to, and it could mess with how replays handle buttons. Simply literally changing the buttons variable from UINT16 to UINT32 didn't work, so clearly I'm missing something here.

INTO JAPANESE

そうしたいのですが、方法がわかりません。また、リプレイでのボタンの処理方法が混乱する可能性があります。文字通りボタン変数を UINT16 から UINT32 に変更するだけでは機能しませんでした。明らかにここで何かが欠けています。

BACK INTO ENGLISH

I would like to, but I don't know how. It can also confuse how buttons are handled in replays. Literally just changing the button variable from UINT16 to UINT32 didn't work. Clearly I'm missing something here.

INTO JAPANESE

したいのですが、方法がわかりません。また、リプレイでのボタンの処理方法が混乱する可能性もあります。文字通り、ボタン変数を UINT16 から UINT32 に変更するだけでは機能しませんでした。明らかにここで何かが欠けています。

BACK INTO ENGLISH

I want to, but I don't know how. It can also confuse how buttons are handled in replays. Literally just changing the button variable from UINT16 to UINT32 didn't work. Clearly I'm missing something here.

INTO JAPANESE

したいのですが、方法がわかりません。また、リプレイでのボタンの処理方法が混乱する可能性もあります。文字通り、ボタン変数を UINT16 から UINT32 に変更するだけでは機能しませんでした。明らかにここで何かが欠けています。

BACK INTO ENGLISH

I want to, but I don't know how. It can also confuse how buttons are handled in replays. Literally just changing the button variable from UINT16 to UINT32 didn't work. Clearly I'm missing something here.

Equilibrium found!

This is a real translation party!

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