YOU SAID:
I'll have to decide on a "flagpost" stopping point, maybe SLX 3.0, and then leave it there, only fixing bugs and creating levels for a while thereafter. I suppose I could add non-game-breaking features (like UI improvements, graphics stuff, etc)
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おそらく SLX 3.0 のような「旗標」の停止点を決めて、その後はバグの修正とレベルの作成だけをして、その後しばらくはそこに残しておく必要があります。ゲームに影響を与えない機能 (UI の改善、グラフィックスなど) を追加できると思います。
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You should probably pick a "flag" stopping point like SLX 3.0, then just fix bugs and create levels, and then leave it there for a while. I think you can add features that don't affect the game (UI improvements, graphics, etc.).
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おそらく、SLX 3.0 のような「フラグ」停止ポイントを選択し、バグを修正してレベルを作成し、しばらくそこに放置する必要があります。ゲームに影響を与えない機能(UIの改善、グラフィックなど)を追加することはできると思います。
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Perhaps you should pick a "flag" stopping point like SLX 3.0, fix the bug, create a level, and leave it there for a while. I think you can add features that don't affect the game (UI improvements, graphics, etc.).
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おそらく、SLX 3.0 のような「フラグ」停止ポイントを選択し、バグを修正し、レベルを作成し、しばらくそこに放置する必要があります。ゲームに影響を与えない機能(UIの改善、グラフィックなど)を追加することはできると思います。
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You should probably pick a "flag" stopping point like SLX 3.0, fix the bug, create a level, and leave it there for a while. I think you can add features that don't affect the game (UI improvements, graphics, etc.).
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おそらく、SLX 3.0 のような「フラグ」停止ポイントを選択し、バグを修正し、レベルを作成し、しばらくそこに放置する必要があります。ゲームに影響を与えない機能(UIの改善、グラフィックなど)を追加することはできると思います。
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You should probably pick a "flag" stopping point like SLX 3.0, fix the bug, create a level, and leave it there for a while. I think you can add features that don't affect the game (UI improvements, graphics, etc.).
You've done this before, haven't you.