YOU SAID:
I like skill-based systems like Interlock but I didn’t play enough CP2020 to have a comprehensive opinion about how it plays out/develops over a character’s lifetime.
INTO JAPANESE
私はインターロックのようなスキルベースのシステムが好きですが、キャラクターの生涯にわたってどのようにプレイ/開発されるかについて包括的な意見を持つほど十分なCP2020をプレイしませんでした。
BACK INTO ENGLISH
I like skill-based systems like interlocks, but didn't play enough CP2020 to have a comprehensive opinion on how to play / developed over the life of the character.
INTO JAPANESE
私はインターロックのようなスキルベースのシステムが好きですが、キャラクターの生涯にわたってプレイ/開発する方法について包括的な意見を得るのに十分なCP2020をプレイしませんでした。
BACK INTO ENGLISH
I like skill-based systems like interlocks, but didn't play enough CP2020 to get a comprehensive opinion on how to play / develop over the life of the character.
INTO JAPANESE
私はインターロックのようなスキルベースのシステムが好きですが、キャラクターの生涯にわたってプレイ/開発する方法について包括的な意見を得るのに十分なCP2020をプレイしませんでした。
BACK INTO ENGLISH
I like skill-based systems like interlocks, but didn't play enough CP2020 to get a comprehensive opinion on how to play / develop over the life of the character.
That didn't even make that much sense in English.