YOU SAID:
Did you know that after a long meditation, looking at this from a neutral and philiosofical point of view, you notice that judging from the center of this topic and analyzing the causes and consequences of the central idea, you notice that this makes no sense. Anyway, I just wanted to say that I sell cakes.
INTO JAPANESE
あなたが長い瞑想の後、ビューの中性およびphiliosofical点からこれを見て、あなたがこのトピックの中心から判断すると、中央のアイデアの原因と結果を分析することに気づくことを知っていました、これは意味をなさないことがわかります。とにかく、私はちょうど私がケーキを販売することを言いたかったです。
BACK INTO ENGLISH
After you have a long meditation, look at this from a neutral and philiosofical point of view, if you are to judge from the center of this topic, I knew that the notice to analyze the cause and effect of the central ideas of, This you can see that does not make sense. Anyway, I bowl
INTO JAPANESE
あなたが長い瞑想を持った後、ビューの中性およびphiliosofical点からこれを見てあなたは、このトピックの中心から判断するに、私はこのあなた、通知は中央アイデアの原因と影響を分析することを知っていましたそれは意味がありません見ることができます。とにかく、私はボウル
BACK INTO ENGLISH
After you have had a long meditation, will you look at this from a neutral and philiosofical point of view, to determine from the center of this topic, I this you, notification is to analyze the causes and effects of the central idea did you know it you can see it does not make sense.
INTO JAPANESE
あなたが長い瞑想を持っていた後、あなたがこのトピックの中心から決定するために、ビューの中性およびphiliosofical点からこれを見てますが、私はこれは、通知は、あなたが知っていた中心思想の原因と影響を分析することですそれはそれは意味がありません見ることができます。
BACK INTO ENGLISH
After you have had a long meditation, for you to determine from the center of this topic, but we look at this from a neutral and philiosofical point of view, I this is, notification, you knew It is to analyze the cause and impact of the central idea it is it does not make sense
INTO JAPANESE
あなたは、このトピックの中心から決定するためにあなたは、長い瞑想を持っていたが、我々は、ビューの中性およびphiliosofical点からこれを見た後、私これは、通知され、あなたはそれがの原因と影響を分析することである知っていましたそれは意味がないです中心的な考え
BACK INTO ENGLISH
You are, you are in order to determine from the center of this topic, but had a long meditation, we are, after seeing this from neutral and philiosofical point of view, I this is notified, you are it no sense is it that I knew is to analyze the effect but the cause of
INTO JAPANESE
あなたは、私がこれが通知され、ビューの中性およびphiliosofical点からこれを見た後、あなたはそれは意味が、それが私ということではありませんが、私たちは、あなたがこのトピックの中心から決定するためには、ですが、長い瞑想していました知っていた効果が、原因を分析することです
BACK INTO ENGLISH
You are, I this is notified, after seeing this from neutral and philiosofical point of view, you are it is meaningless, but it does not mean that I, we, you determine from the center of this topic in order to is, but I knew I was a long meditation effect
INTO JAPANESE
あなたは私これは、ビューの中性およびphiliosofical点からこれを見た後、あなたはそれは無意味であるが、通知されたが、あるために、私は、私たちは、あなたがために、このトピックの中心から決定すること、それが意味するものではありません、ですが、私私は長い瞑想の効果を知っていました
BACK INTO ENGLISH
You are my This is, after seeing this from neutral and philiosofical point of view, but you it is meaningless, has been notified, for some, I, we, to you because, be determined from the center of this topic, does not mean it is, but I
INTO JAPANESE
あなたは私のこのトピックの中心から決定される、ので、私はあなたに、我々これは、ビューの中性およびphiliosofical点からこれを見た後、ですが、あなたはそれが無意味である、いくつかのために、通知されている、という意味ではありませんですそれはですが、私
BACK INTO ENGLISH
You will be determined from the center of my this topic, so I to you, we This is, after seeing this from neutral and philiosofical point of view, is, but you it is meaningless, for some, has been notified, it does not mean that it is
INTO JAPANESE
あなたは私たちはこれは、ビューの中性およびphiliosofical点からこれを見た後、ですが、あなた、それは無意味です、あなたに私は、このトピックの中心から求め、そのようにされるであろう、いくつかのために、それはない、通知されましたそれがあることを意味
BACK INTO ENGLISH
Yours is this we are, after seeing this from neutral and philiosofical point of view, you, but, you, it is useless, you to me, determined from the center of this topic, is that way Let alone, for some, it is not, that there is it that has been notified
INTO JAPANESE
あなたは、私たちはあなたがこのトピックの中心から求め、私には、それは無用である、あなたは、ビューの中性およびphiliosofical点からこれを見た後、ありますが、これであるどころか、その方法ですが、いくつかのために、それはあります、それがあることが通知されているではないこと
BACK INTO ENGLISH
Is you, we asked you from the center of this topic, to me, it is useless, you, after seeing this from neutral and philiosofical point of view, there may be, but far from certain at this, the but is a way, for some, it there is, that there is it
INTO JAPANESE
あなたは、私たちは、あなたが、ビューの中性およびphiliosofical点からこれを見た後、そこにあることが、これまで一定のこのであり、それは無用である、私には、このトピックの中心からあなたを尋ねたが、方法ですが、いくつかのために、それが存在すること、あります
BACK INTO ENGLISH
You, we, you, after seeing this from neutral and philiosofical point of view, is that there is this constant until this, it is useless, I have, in this topic but asked you from the center, but is a way, for some, a child is it there
INTO JAPANESE
あなたは、私たちは、あなたは、ビューの中性およびphiliosofical点からこれを見た後に、この時までこの定数があるということです、それはこのトピックで、私は、役に立たないですが、中心からあなたを尋ねたが、方法はいくつかのためであり、 、子供はそこにあります
BACK INTO ENGLISH
You, we, you, after seeing this from neutral and philiosofical point of view, by this time is that there is this constant, it is in this topic, I, I useless, from the center but asked you, how is for some, children are there
INTO JAPANESE
あなた、中心部から私たち、あなたは、この時点で、ビューの中性およびphiliosofical点からこれを見た後にこの定数があるということです、それは、このトピックであり、私は、私は役に立たないが、いくつかのためのものであるか、あなたを尋ね、子どもたちがあります
BACK INTO ENGLISH
You, we from the center, are you, at this point, is that there is this constant after seeing this from neutral and philiosofical point of view, it is this topic, I, I am useless but, whether there are some things for, I asked you, children
INTO JAPANESE
あなたは、中心部から私たちは、あなたをしているこの時点では、ビューの中性およびphiliosofical点からこれを見た後、この定数があるということです、それはこのトピックで、私は、私は、いくつかのものがそこにあるかどうか、役に立たないですが、私は、あなた、子供たちに尋ねました
BACK INTO ENGLISH
Are you, we are from the center, at this point that you, after seeing this from neutral and philiosofical point of view, is that there is this constant, it is in this topic, I, I is, some of the things is whether there is there, but is useless, I,
INTO JAPANESE
あなたは私たちが中心からある、ある、あなたは、ビューの中性およびphiliosofical点からこれを見た後、この定数が存在することである。この時点で、それは、このトピックであり、私は、私は、物事のいくつかは、かどうかであります私は、そこにありますが、無用です、
BACK INTO ENGLISH
You are from the center us, there, you, after seeing this from neutral and philiosofical point of view, it is that this constant presence. At this point, it is this topic, I, I, some of the things, do you have in whether or not I, but out there
INTO JAPANESE
あなたが中心当方からのもので、そこに、あなたは、ビューの中性およびphiliosofical点からこれを見た後、それは、この一定の存在です。この時点で、それはこのトピックで、私は、私、物事のいくつかは、私はかどうかでありますが、そこん
BACK INTO ENGLISH
You are from the center us, there, after you, that saw this from neutral and philiosofical point of view, it is the presence of this constant. At this point, it is in this topic, I, I, some of the things, but there are in whether I, Sokon
INTO JAPANESE
あなたは、ビューの中性およびphiliosofical点からこれを見たこと、した後、そこに、中央当方からのものである、それはこの定数の存在です。この時点では、このトピックで物事の、I、I、いくつかのですが、どうか、私、Sokonにあります
BACK INTO ENGLISH
You've seen it from the neutral and philiosofical point of view, and then, there are those from the central us, it is the presence of this constant. At this point, of things in this topic, I, I, some of you, but how, I, located in Sokon
INTO JAPANESE
それはこの定数の存在である、あなたは、ビューの中性およびphiliosoficalポイントからそれを見てきましたし、その後、中央の当方からのものがあります。あなたのこの時点で、このトピックの物事の、I、I、いくつかが、どのように、私は、Sokonにあり
BACK INTO ENGLISH
It is the presence of this constant, you are, to have seen it from the neutral and philiosofical point of view, then, there are those from the middle of us. You at this point, of the things of this topic, I, I, some of which, how, I, located in Sokon
INTO JAPANESE
それはあなたが、あるビューの中性およびphiliosoficalポイントからそれを見ていると、この定数の存在である、その後、私たちの真ん中からのものがあります。このトピックの物事のこの時点で、I、I、Sokonに位置するそのうちのいくつか、どのように、私は、
BACK INTO ENGLISH
It is you, and have seen it from neutral and philiosofical point of a view, a is the presence of this constant, then, there are those from our midst. At this point in the things of this topic, I, I, some of them located in Sokon, how, I,
INTO JAPANESE
それはあなたで、ビューの中性およびphiliosoficalポイントからそれを見ている、aはこの定数の存在である、その後、私たちのただ中からのものがあります。このトピックの物事のこの時点で、私は、私が、それらのいくつかは、私は、どのように、Sokonに位置し、
BACK INTO ENGLISH
It is in you, have seen it from neutral and philiosofical point of view, a is the presence of this constant, then, there are those from our midst. At this point in the things of this topic, I, I, some of them, I, how, located in Sokon
INTO JAPANESE
これは、aがこの定数の存在である、その後、私たちのただ中からのものがありますが、あなたの中にある、ビューの中性およびphiliosoficalポイントからそれを見てきました。このトピックの物事のこの時点で、私は、私は、それらのいくつかは、私が、どのように、Sokonにあり
it is unlikely that this phrase will ever reach equilibrium