Translated Labs

YOU SAID:

Almost all the clocks in the game are 16-hour instead of 12-hour. 16-hour is probably just a reference to the binary number system. 4 bits can hold 16 values, so it's a more "natural" base for robots than 12

INTO JAPANESE

ゲーム内の時計はほとんどすべて、12時間制ではなく16時間制です。16時間はおそらく2進数システムへの参照です。4ビットは16個の値を保持できるため、ロボットにとっては12よりも「自然な」ベースです。

BACK INTO ENGLISH

Almost all of the clocks in the game are on a 16-hour clock instead of a 12-hour clock, which is likely a reference to the binary number system, as 4 bits can hold 16 values, making it a more "natural" base for robots than 12.

INTO JAPANESE

ゲーム内の時計のほとんどすべては、12 時間制ではなく 16 時間制になっています。これは、4 ビットで 16 個の値を保持できるため、ロボットにとって 12 よりも「自然な」ベースとなる 2 進数システムを参照している可能性があります。

BACK INTO ENGLISH

Nearly all of the clocks in the game are on a 16-hour clock instead of a 12-hour clock, which is likely a reference to the binary number system, which allows 4 bits to hold 16 values and is therefore a more "natural" base for robots than 12.

INTO JAPANESE

ゲーム内の時計のほぼすべては、12 時間制ではなく 16 時間制になっています。これは、4 ビットで 16 個の値を保持できるため、ロボットにとっては 12 よりも「自然な」基数となる 2 進数システムを参照していると考えられます。

BACK INTO ENGLISH

Nearly all of the clocks in the game are on a 16-hour clock rather than a 12-hour clock, presumably a reference to the binary number system, which allows 16 values to be held in 4 bits, making it a more "natural" base for robots than 12.

INTO JAPANESE

ゲーム内の時計のほぼすべては、12 時間制ではなく 16 時間制になっています。これはおそらく、4 ビットで 16 個の値を保持できる 2 進数システムを参照しているためで、ロボットにとっては 12 よりも「自然な」ベースになっています。

BACK INTO ENGLISH

Nearly all of the clocks in the game are on a 16-hour clock rather than a 12-hour clock, presumably because this references the binary number system, in which 4 bits can hold 16 values, making it a more "natural" base for a robot than 12.

INTO JAPANESE

ゲーム内の時計はほぼすべて、12 時間制ではなく 16 時間制になっています。これはおそらく、4 ビットで 16 個の値を保持できる 2 進数システムを参照しているためで、ロボットにとっては 12 よりも「自然な」ベースになります。

BACK INTO ENGLISH

Nearly all of the clocks in the game are on a 16-hour clock instead of a 12-hour clock, presumably because this references the binary number system, where 4 bits can hold 16 values, making it a more "natural" base for a robot than 12.

INTO JAPANESE

ゲーム内の時計のほぼすべては、12 時間制ではなく 16 時間制になっています。これはおそらく、4 ビットで 16 個の値を保持できる 2 進数システムを参照しているためで、ロボットにとっては 12 よりも「自然な」ベースになります。

BACK INTO ENGLISH

Nearly all of the clocks in the game are on a 16-hour clock rather than a 12-hour clock, presumably because they reference the binary number system, in which 4 bits can hold 16 values, making it a more "natural" base for a robot than 12.

INTO JAPANESE

ゲーム内のほぼすべての時計は、12 時間制ではなく 16 時間制になっています。これは、4 ビットで 16 個の値を保持できる 2 進数システムを参照しているためだと思われます。このシステムでは、12 ビットよりもロボットにとって「自然な」ベースになります。

BACK INTO ENGLISH

Nearly all clocks in the game are on a 16-hour clock rather than a 12-hour clock, likely because they refer to the binary number system, where 4 bits can hold 16 values, making this a more "natural" basis for robots than 12 bits.

INTO JAPANESE

ゲーム内のほぼすべての時計は、12 時間制ではなく 16 時間制になっています。これは、4 ビットで 16 個の値を保持できる 2 進数システムを参照しているためと考えられます。このため、ロボットにとって 12 ビットよりも「自然な」基準となります。

BACK INTO ENGLISH

Nearly all clocks in the game are on a 16-hour clock instead of a 12-hour clock, likely because they refer to the binary number system, where 4 bits can hold 16 values, making it a more "natural" scale for robots than 12-bit.

INTO JAPANESE

ゲーム内のほぼすべての時計は、12 時間制ではなく 16 時間制になっています。これは、4 ビットで 16 個の値を保持できる 2 進数システムを参照しているためと思われます。このため、ロボットにとっては 12 ビットよりも「自然な」スケールになります。

BACK INTO ENGLISH

Nearly all clocks in the game are on a 16-hour clock rather than a 12-hour clock, likely because they reference the binary number system, where 4 bits can hold 16 values, making it a more "natural" scale for a robot than 12-bit.

INTO JAPANESE

ゲーム内のほぼすべての時計は、12 時間制ではなく 16 時間制になっています。これは、4 ビットで 16 個の値を保持できる 2 進数システムを参照しているためと考えられます。このため、ロボットにとっては 12 ビットよりも「自然な」スケールになります。

BACK INTO ENGLISH

Nearly all clocks in the game are on a 16-hour clock instead of a 12-hour clock, likely because they refer to the binary number system, where 4 bits can hold 16 values, making it a more "natural" scale for a robot than 12-bit.

INTO JAPANESE

ゲーム内のほぼすべての時計は、12 時間制ではなく 16 時間制になっています。これは、4 ビットで 16 個の値を保持できる 2 進数システムを参照しているためと思われます。このため、ロボットにとっては 12 ビットよりも「自然な」スケールになります。

BACK INTO ENGLISH

Nearly all clocks in the game are on a 16-hour clock rather than a 12-hour clock, likely because they reference the binary number system, where 4 bits can hold 16 values, making it a more "natural" scale for a robot than 12-bit.

INTO JAPANESE

ゲーム内のほぼすべての時計は、12 時間制ではなく 16 時間制になっています。これは、4 ビットで 16 個の値を保持できる 2 進数システムを参照しているためと考えられます。このため、ロボットにとっては 12 ビットよりも「自然な」スケールになります。

BACK INTO ENGLISH

Nearly all clocks in the game are on a 16-hour clock instead of a 12-hour clock, likely because they refer to the binary number system, where 4 bits can hold 16 values, making it a more "natural" scale for a robot than 12-bit.

Party is busted

it is unlikely that this phrase will ever reach equilibrium

HOT PARTIES

You may want to crash these parties too

1
votes