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YOU SAID:

2. Using the “ASD View Update Rule” Identify target object (eg. Ladder); Compete target object COGz with View Plane COGz; Remove from View undesired components based on above comparison;

INTO JAPANESE

2.「ASDビュー更新ルール」を使用して、ターゲットオブジェクト(ラダーなど)を識別します。ターゲットオブジェクトCOGzとView Plane COGzを競います。上記の比較に基づいて、不要なコンポーネントをビューから削除します。

BACK INTO ENGLISH

2. Use "ASD view update rule" to identify the target object (ladder, etc.). Compete for the target object COGz and View Plane COGz. Based on the above comparison, remove unnecessary components from the view.

INTO JAPANESE

2.「ASDビュー更新ルール」を使用して、ターゲットオブジェクト(ラダーなど)を識別します。ターゲットオブジェクトCOGzとビュープレーンCOGzを競います。上記の比較に基づいて、ビューから不要なコンポーネントを削除します。

BACK INTO ENGLISH

2. Use "ASD view update rule" to identify the target object (ladder, etc.). Compete for the target object COGz and the view plane COGz. Remove unnecessary components from the view based on the above comparison.

INTO JAPANESE

2.「ASDビュー更新ルール」を使用して、ターゲットオブジェクト(ラダーなど)を識別します。ターゲットオブジェクトCOGzとビュープレーンCOGzを競います。上記の比較に基づいて、ビューから不要なコンポーネントを削除します。

BACK INTO ENGLISH

2. Use "ASD view update rule" to identify the target object (ladder, etc.). Compete for the target object COGz and the view plane COGz. Remove unnecessary components from the view based on the above comparison.

Equilibrium found!

Well done, yes, well done!

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