Translated Labs

YOU SAID:

2. Using the “ASD View Update Rule”: Identify target object (eg. Ladder) Compete target object COGz with View Plane COGz Remove from View undesired components based on above comparison

INTO JAPANESE

2.「ASDビュー更新ルール」の使用:ターゲットオブジェクト(ラダーなど)の特定ターゲットオブジェクトCOGzとビュープレーンの競合COGz上記の比較に基づいてビューから不要なコンポーネントを削除

BACK INTO ENGLISH

2. Use of “ASD View Update Rule”: Remove specific components from view based on above comparison with specific target object COGz of target object (ladder etc.) and view plane conflict COGz

INTO JAPANESE

2.「ASDビュー更新ルール」の使用:ターゲットオブジェクトの特定のターゲットオブジェクトCOGz(ラダーなど)とビュープレーンの競合COGzとの上記の比較に基づいて、ビューから特定のコンポーネントを削除します。

BACK INTO ENGLISH

2. Use of “ASD View Update Rule”: Remove a specific component from the view based on the above comparison of a specific target object COGz of the target object (such as a ladder) with a view plane conflict COGz.

INTO JAPANESE

2.「ASDビュー更新ルール」の使用:ターゲットオブジェクト(ラダーなど)の特定のターゲットオブジェクトCOGzとビュープレーンの競合COGzとの上記の比較に基づいて、ビューから特定のコンポーネントを削除します。

BACK INTO ENGLISH

2. Use of “ASD View Update Rule”: Removes a specific component from the view based on the above comparison of a specific target object COGz of the target object (such as a ladder) and a view plane conflict COGz.

INTO JAPANESE

2.「ASDビュー更新ルール」の使用:ターゲットオブジェクト(ラダーなど)の特定のターゲットオブジェクトCOGzとビュープレーンの競合COGzの上記の比較に基づいて、ビューから特定のコンポーネントを削除します。

BACK INTO ENGLISH

2. Use of “ASD View Update Rule”: Remove specific component from view based on above comparison of specific target object COGz of target object (such as ladder) and view plane conflict COGz.

INTO JAPANESE

2.「ASDビュー更新ルール」の使用:ターゲットオブジェクト(ラダーなど)とビュープレーンの競合COGzの特定のターゲットオブジェクトCOGzの上記の比較に基づいて、ビューから特定のコンポーネントを削除します。

BACK INTO ENGLISH

2. Use of “ASD View Update Rule”: Remove specific components from view based on above comparison of target object (eg ladder) and view plane conflict COGz specific target object COGz.

INTO JAPANESE

2.「ASDビュー更新ルール」の使用:ターゲットオブジェクト(ラダーなど)とビュー平面の競合COGzの特定のターゲットオブジェクトCOGzの上記の比較に基づいて、ビューから特定のコンポーネントを削除します。

BACK INTO ENGLISH

2. Use of "ASD View Update Rule": Remove specific component from view based on above comparison of target object (Gladder etc.) and specific target object COGz of conflict COGz of view plane.

INTO JAPANESE

2.「ASDビュー更新ルール」の使用:ターゲットオブジェクト(グラダーなど)とビュープレーンの競合COGzの特定のターゲットオブジェクトCOGzの上記の比較に基づいて、ビューから特定のコンポーネントを削除します。

BACK INTO ENGLISH

2. Use of “ASD View Update Rule”: Remove specific components from view based on above comparison of target object (Gladder etc.) and specific target object COGz of view plane conflict COGz.

INTO JAPANESE

2.「ASDビュー更新ルール」の使用:ビュープレーンの競合COGzのターゲットオブジェクト(グラダーなど)と特定のターゲットオブジェクトCOGzの上記の比較に基づいて、ビューから特定のコンポーネントを削除します。

BACK INTO ENGLISH

2. Use of “ASD View Update Rule”: Remove specific components from view based on the above comparison of target object (such as gradder) in view plane conflict COGz and specific target object COGz.

INTO JAPANESE

2.「ASDビュー更新ルール」の使用:ビュープレーンの競合COGzと特定のターゲットオブジェクトCOGzのターゲットオブジェクト(グレーダーなど)の上記の比較に基づいて、ビューから特定のコンポーネントを削除します。

BACK INTO ENGLISH

2. Use of “ASD View Update Rule”: Remove specific components from view based on above comparison of view plane conflict COGz and target object of specific target object COGz (eg grader).

INTO JAPANESE

2.「ASDビュー更新ルール」の使用:ビュープレーンの競合COGzと特定のターゲットオブジェクトCOGzのターゲットオブジェクト(グレーダーなど)の上記の比較に基づいて、ビューから特定のコンポーネントを削除します。

BACK INTO ENGLISH

2. Use of “ASD View Update Rule”: Remove specific components from view based on above comparison of view plane conflict COGz and target object of specific target object COGz (eg grader).

Equilibrium found!

Yes! You've got it man! You've got it

HOT PARTIES

You may want to crash these parties too

0
votes
16Oct09
1
votes
16Oct09
1
votes
16Oct09
1
votes
16Oct09
1
votes
16Oct09
1
votes